Inbertitzeko prest? Aukeratu bizi zaren eskualdea

Lehioa iztea

Zer dira laguntza erakundeak?

Oikocredit-ren laguntza erakundeak legalki irabazi asmorik gabeko erakundeak sortzen duten pertsona boluntarioen multzoa da. Bazkideak erakundearen parte oso garrantzitsua dira eta sentsibilizazio eta hedapen ekintzak betetzen dituzte. Laguntza erakundeak Nazioarteko Oikocrediten bazkide zuzenak dira eta Espainiako bazkide guztiak ordezkatzen ditu. Gaur egun Espainian hiru laguntza erakunde daude: Euskadi, Catalunya eta Sevilla.

Boluntario talde aktibo bat ere Madrilen dago (talde honi eta bere jarduerei buruzko informazio gehiago esteka honetan daukazu: www.madrid.oikocredit.es.)

Bilatu

Informe anual 2015: Creixement i canvis

Cover annual report 2015 Englishasteazkena, 27 de apirilak de 2016

L'informe anual d'Oikocredit de l'any 2015 ja està a la xarxa. El document és una actualització de les operacions i el rendiment, i els moviments que hem desenvolupat en les nostres àrees d'inclusió financera, agricultura i energies renovables, i Àfrica.

El 2015 Oikocredit va registrar dues fites notables. Una d'elles va ser el 40è aniversari, i l'arribada als 1000 milions d'euros en actius consolidats. L'informe anual d'enguany proporciona tots els detalls sobre aquests èxits, així com informació sobre les organitzacions sòcies, els elements clau dels últims cinc anys i l'estat financer.

Com a cooperativa internacional i inversor social a tot el món, la missió d'Oikocredit és proporcionar serveis financers i suport a les organitzacions per millorar les condicions de vida de les persones amb uns ingressos baixos i les seves comunitats de forma sostenible.

Informe anual del 2015 Creiement i canvi