Inbertitzeko prest? Aukeratu bizi zaren eskualdea

Lehioa iztea

Zer dira laguntza erakundeak?

Oikocredit-ren laguntza erakundeak legalki irabazi asmorik gabeko erakundeak sortzen duten pertsona boluntarioen multzoa da. Bazkideak erakundearen parte oso garrantzitsua dira eta sentsibilizazio eta hedapen ekintzak betetzen dituzte. Laguntza erakundeak Nazioarteko Oikocrediten bazkide zuzenak dira eta Espainiako bazkide guztiak ordezkatzen ditu. Gaur egun Espainian hiru laguntza erakunde daude: Euskadi, Catalunya eta Sevilla.

Boluntario talde aktibo bat ere Madrilen dago (talde honi eta bere jarduerei buruzko informazio gehiago esteka honetan daukazu: www.madrid.oikocredit.es.)

Bilatu

Informe anual d’Oikocredit i nota de premsa amb resultats destacats del 2017

ar18-v1.jpgasteazkena, 11 de apirilak de 2018

Avui Oikocredit ha publicat el seu informe anual i la conseqüent nota de premsa dels resultats financers de 2017.

Essent una cooperativa d’inversió amb impacte social estesa arreu del món, la missió d’Oikocredit és proveir serveis financers i donar suport a les organitzacions per millorar la qualitat de vida de les persones amb ingressos baixos i de les seves comunitats d’una forma sostenible.

L’informe anual aporta dades actualitzades sobre les nostres operacions i els seus corresponents resultats. Alhora inclou informació sobre les nostres àrees d’inclusió financera, agricultura i energia renovable. A l’informe podreu trobar-hi la consolidació dels nostres estats financers.

La nota de premsa ofereix les dades més importants dels resultats financers del 2017 i introdueix la nostra estratègia actualitzada.

Llegeix la nota de premsa

Llegeix l’informe anual de 2017