La reunió anual d'associacions de suport d’Oikocredit, a nivell estatal es va celebrar a Madrid

Representants d’Oikocredit Catalunya, Oikocredit Euskadi, Oikocredit Sevilla així com de l'equip de voluntariat de Madrid, acompanyats per l'equip del departament de relacions amb persones inversores d’Oikocredit Internacional, ens vam reunir el 24 de setembre a la seu de SETEM Madrid.
La reunió, que té un caràcter anual, va tenir com a objectiu el plantejar reptes i planificar accions per a l’any 2023. Es van compartir idees noves per a activitats de sensibilització i de promoció de les finances ètiques, així com també es van plantejar reptes per al treball conjunt el 2023. La trobada va recobrar la presencialitat després de la pandèmia.
Com a novetat vam tenir l'oportunitat de compartir experiències d’accions amb tècnics d’Oikocredit a Àustria, que van aportar la seva visió i idees a la discussió.
Arxiu
maig 2023
- 31/05 - Informe trimestral 1T 2023: un bon començament d'any
- 25/05 - Oikocredit Live: Fer front al canvi climàtic, però com?
- 23/05 - Adama Bah: Quan les dones dirigeixen, milloren els resultats empresarials
- 12/05 - CEO de Cafédirect: Com el Comerç Just crea una vida millor per als agricultors i una millor tassa de cafè per a tu
abril
- 26/04 - Oikocredit Live: com mesuren les enquestes digitals l'impacte social?
- 11/04 - Informe del quart trimestre del 2022: En constant Progressió
- 11/04 - Resultats per al 2022: Oikocredit confia a mantenir-se a l'avantguarda de la inversió d'impacte
- 06/04 - Fusion Microfinance: Donar ales als somnis dels clients
- 04/04 - De l'abast a l'impacte: Oikocredit impulsa l'impacte social positiu amb l'Enquesta d'Autopercepció del Client
març
- 31/03 - Inscripcions Obertes: II Fòrum Internacional per les Finances Ètiques i Alternatives
- 30/03 - Webinar Turisme Sostenible
- 23/03 - Kenya: condicions ideals per a les instal·lacions solars
- 15/03 - Com les dones de baixos ingressos estan creant el canvi a Hondures
febrer
- 28/02 - Oikocredit inicia la primera fase del nou model de captació de capital a l’estat espanyol
- 15/02 - Oikocredit confirma la implementació del nou model de captació de capital a l’Estat espanyol
- 14/02 - El viatge d'una empresària d'alimentació indonèsia: la història de la Sanah
gener
- 31/01 - Oikocredit inverteix 5 milions de dòlars a Yellow per donar suport a l'energia solar a l'Àfrica
- 25/01 - Creant canvis més positius! Entrevista a Dave Smit
- 24/01 - Avanti, organització de la que Oikocredit n'és sòcia de capital, guanya un prestigiós premi indi
- 23/01 - L´Escàner de les Finances Ètiques: nova eina per mesurar l´ètica d´institucions financeres