Participa a Oikocredit! Selecciona la regió on vius

Tancar la finestra
Sevilla Catalunya Euskadi

Què són les Associacions de Suport?

Les Associacions de Suport a Oikocredit són col·lectius de persones voluntàries constituïdes legalment en forma d'associacions sense ànim de lucre. Els socis i sòcies d'aquestes associacions duen a terme tasques de sensibilització i difusió de la missió d'Oikocredit i són una part molt important de l'organització. Les Associacions de Suport són sòcies directes de la cooperativa Oikocredit Internacional, i com a tals, representen en ella a tots els seus socis i sòcies de l'estat espanyol. Actualment existeixen 3 Associacions de Suport: Euskadi, Catalunya i Sevilla.

També existeix un grup de voluntariat actiu a Madrid (pots trobar més informació sobre aquest grup i les seves activitats a: www.madrid.oikocredit.es.)

Oikocredit anuncia els resultats de 2019 i la satisfacció de les organitzacions sòcies [comunicat de premsa]

« Enrere

EFC-ZM-19.jpgdijous, 19 de de març de 2020

Avui Oikocredit ha anunciat els seus resultats anuals per al 2019. Els resultats revelen un millor acompliment financer i un creixement constant de la cartera de finançament del desenvolupament de la cooperativa.

El comunicat de premsa destaca els avanços d'Oikocredit en l'enfortiment del seu acompliment financer i la racionalització del seu model de negoci, mantenint al mateix temps la confiança dels inversors. També comparteix com una recent enquesta va confirmar que les organitzacions sòcies d'Oikocredit valoren els serveis de la cooperativa.

En Thos Gieskes, Director Executiu d'Oikocredit, va dir: "Amb un enfocament renovat i un model operatiu més àgil, ara estem millor posicionats per servir a les nostres organitzacions sòcies, membres i inversors, amb més resiliència i confiança. Estem molt contents d'haver rebut a 2.000 noves sòcies inversores i que la nova enquesta demostri com valoren les organitzacions sòcies els nostres serveis."

> Llegeix el comunicat de premsa complet

« Enrere

Arxiu